sobota, 23 października 2021

Podkładki pod talerze

Koleżanka zapytała mnie czy dałabym rade zrobić jej podkładki na stół. Oczywiście że tak odpowiedziałam i przystąpiłyśmy do działania. Zamówiłyśmy sznurek w internetowym sklepie i przystąpiłyśmy do działania.






Sznur ma skład 100% bawełny i jest grubości 5mm.
Miałam do dyspozycji 4 motki i zrobiłam z nich 5,5 podkładek. 
Jedna podkładka składa się z 16 okrążeń, które dały nam 36cm szerokości. Ta połówka to jedna mniejsza podkładka z 12 okrążeniami która będzie małym dodatkiem do reszty. 
Szydełko proponowane na etykiecie to 8-12mm. Ja wybrałam 8mm. 


Sznurek bardzo miękki, super się szydełkowało. Choć po raz pierwszy miałam do czynienia z sznurem to przyznam, że super mi się na nim pracowało. 


Wspomnę tylko jeszcze że produkt zakupiony na miladruciarnia.pl jest produktem polskim. 😊






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁