poniedziałek, 4 października 2021

Niebieski kocyk dla Szymona


 Niebieski kocyk dla chłopca to może i oklepany kolor ale pięknie wygląda i daje zawsze informację, że dziecko jest chłopcem a nie dziewczynką.

Wzór zaczerpnięty od Babojoli, która wykonała ten kocyk z żółto-musztardowej włóczki.

U mnie to włóczka niebieska firmy Alison&Mea Esentials Medium.

Jest to w 100% akryl i na ten kocyk zużyłam 4 motki po 100g.

Kocyk wykonany na drutach nr. 4.

Wzór musiałam spisać z filmiku na youtubie bo nie mogłam w internetach zlokalizować prawidłowej wersji schematu. Dla chcącego nic trudnego. I tak oto efekt mojej pracy przedstawia się następująco:

Jako że jest to pierwszy kocyk wykonany na drutach musialam go wyprasować dosć gorącym żelazkiem co spowodowało lekkie zachwianie symetrii. Ale i tak wygląda dobrze.



Trafi w ręce nowego właściciela w listopadzie wraz z metryczką, którą planuję dziś rozpocząć. 


1 komentarz:

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁