czwartek, 14 października 2021

Kocyk na zimowe spacery skończony

Trochę to trwało ale już mam skończony kolejny kocyk.




Muszę przyznać, że robienie kocyków robi mi ogromną frajdę. Jeden kończę i zaczynam kolejny. Ten kocyk miała małe opóźnienie w realizacji ponieważ skończyła się niebieska włóczka na obramowanie. Byłam w sklepie 3 razy i dopiero za 4 razem udało się odebrać zamówienie. Od razu zasiadłam do dziergania i tak oto skończyłam kocyk. 

Prezentuje się on tak:





Już niedługo trafi w ręce szczęśliwych rodziców, by z czasem okrywać małego bobasa podczas zimowych spacerów. 

Splot jest łatwy do wykonania ponieważ składa się tylko i wyłącznie ze słupków ale zrobionych z 3 nici. Gdy jedna nić służy do wykonania 3 słupków dwie pozostałe nici chowane są pod słupkami co daje nam większą sztywność robótki oraz większą grubość co przełoży się na większe utrzymanie ciepła. 

Miejmy nadzieję, że kocyk spełni swoją funkcję i będzie grzać małego bobasa tej zimy. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁