sobota, 13 stycznia 2018

Mała czarna

Zagadkowa koronka w dniu dzisiejszym przemieni się w śliczną małą czarna.
Sukienka ta zrobiona zostala w ekspresowym tempie. Powiem że jest to zasługa dość dużych elementów. W oryginalnym wydaniu byly jeszcze większe ale przy zastosowaniu szydełko nr 1.75 efekt jak dla mnie jest zadowalający.
Robiłam ja w większości na oko ale powiem że materiał jest dość poddany i mozna ta sukienkę założyć na drobną jak i na lekką tęższą osoba.
Docelowo sukienka trafi w ręce seksownej 36 i mam tu na myśli rozmiar 36 :) ale ... moja 40 (też rozmiar) też spokojnie się w nią wcisnęła a i powiem że nawet dobrze na mnie leżała. Jak druga skóra.  Dobrze wystarczy tego pisania.
Przedstawiam Państwu.... Małą Czarną :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁