niedziela, 31 grudnia 2017

Śliczna koronka na sukienkę

Kolejna koronka jest w trakcie realizacji. Nie potrafię nic nie robić więc dziergam :) poprzedni projekt jest prawie ukończony ale to prawie wstrzymuje mnie w pokazaniu całości ... chociaż może z okazji Nowego Roku pokaże dzis małe co nieco.
Ale wracając do koronki z tego posta.
Koleżanka pokazała mi pewną sukienkę i tak mi się ona spodobała ze stwierdziłam że cóż mogę spróbować ja zrobić. I tak zagralam się do dzieła. Wzór koronki pobrany z sieci realizacja natychmiastowa :) i tak robię dwa projekty na raz .
Szydełko 1.75 z racji tego że nie chcialam by wzór był za mały. Już mam zrobiony przód bluzki teraz dziergam tył i rękawy.
A oto moje dzieło wyglada tak, na chwilę obecną  bo coś mi się wydaje że w tym tygodniu zrobię plecy a w następnym rękawy.  Zobaczymy
Szczęśliwego Nowego Roku drodzy blogowicze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁