czwartek, 22 stycznia 2015

KORONKOWY ŚWIAT - OBRUS

Kolejny pomysł zaczerpnięty z gazetki, którą kupiłam w kiosku. 
Czasami warto poszperać w takich miejscach bo można znaleźć coś co Was zainteresuje.

Kiedyś wymarzyłam sobie że zrobię dla mamy obrus.
Pomysł leżał w czeluściach mojej podświadomości zakopany pod tysiącami innych pomysłów które w większym lub mniejszym stopniu zostały zrealizowane. Obrus czekał.
I się doczekał.

Gazetka w której znalazłam ten projekt nazywa się "ROBÓTKI RĘCZNE EXTRA".

A tak wygląda projekt, który wykonujemy z kordonka szydełkiem 1,75 mm.


A tak wygląda na chwilę obecną moja praca. Czeka ją jeszcze krochmalenie i prasowanie tak więc poniższe zdjęcia są mocno robocze.




Moja ława pomieści 6 kwadratów w szerokości a w długości.... zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁