piątek, 20 listopada 2015

FIRANKA

Ten projekt będzie trochę nietypowy bo zawiśnie w męskiej kuchni.

Firanka zainspirowana kolejnym projektem z gazetki: Robótki Ręczne
Od razu mówię, że jest czasochłonna. Zrobienie i zszycie każdego z 240 elementów zajęło mi łącznie prawie rok. Ale to tylko dlatego, że zajmowałam się bransoletkami i jeszcze dwoma innymi projektami o których powiem wkrótce.

Powiem tylko, że efekt jest niesamowity.

Wzór jest łatwy. Ale powtarzanie go 240 razy potrafi wkurzyć niejednego flegmatyka. Na szczęście jestem cholerykiem, tak więc...

Firanka zrobiona.












Dla pokazania firanki oraz zrobienia jej zdjęcia powiesiłam ją w mojej rodzinnej kuchni, ale gdy tylko zawiśnie we właściwym oknie zaprezentuje Wam efekt końcowy,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Metryczka dla Szymona

Kolejna metryczka gotowa. 😁